HTML

Bemutatkozás

Örvényesi Rita marketing coach vagyok. Marketing-folyamatokat és szervezeteket támogatok egyéni és team-cochinggal. Erős, megbízható, gyakorlatias és a kihívásokat kedvelő coachként hatékony és megtérülő coaching folyamatokra törekszem.

Bővebben »

Munkamódszerem

A Verto elnevezés a latin "vertere" szóból származik. A jelentése fordul. A Verto Coaching nevéhez hűen arra törekszem, hogy fordulatot hozzak a coaching-partner életébe. Tudatos emberi és munkakapcsolatot felépítve, együtt gondolkozva, odafigyelve inspirálom, katalizálom őt saját, rejtett képességeinek, készségeinek feltárására, fejlesztésére.

Bővebben»

Önismret

"Lassan haladok, de sohasem hátrafelé." Abraham Lincoln szavai mindannyiunk számára biztatást jelenthetnek. Az önismeret útján elindulni nehéz csak, kezdetben lassan lépegetünk, bizonytalanul és félve ismerkedünk saját érzelmeinkkel, gondolatainkkal. Ahogy haladunk előre, egyre többet és többet szeretnénk tudni magunkról, s megértjük, hogy az önismereti vizsgálódás egész életünkön át tart.

Referenciák

2011.06.03. 14:47


2011. november 19.
Józseffel hosszú coaching-folyamatot zártunk le:

"Tartós munkanélküli, súlyos önbizalomhiánnyal küszködő céltalan, rezignált személy voltam, amikor Ritával megkezdtük a coaching-folyamatot. Hallássérült ügyfélként először azt tisztáztuk, hogyan tudunk egymással a legjobban szót érteni, és ezt az akadályt a továbbiakban rendkívül természetesen, könnyen át tudtuk ívelni. Rita nagyon hamar elnyerte a bizalmamat, pedig ez nálam rendkívül ritka jelenség!

Rengeteg mélyen berögződött tulajdonság akadályozott abban, hogy tovább lépjek, és nem volt mindig könnyű felülkerekedni azokon, főleg azért mert az előrehaladást leginkább az önmagam iránti felelősségvállalás hiánya okozta. Bár az úton több alkalommal is megtorpantam, Rita mindig tiszteletben tartotta döntéseimet, és türelemmel kivárta a megfelelő pillanatot.

Óriási empátiával és lelkesedéssel foglalkozott velem, és a tőle kapott kiegyensúlyozottan magas színvonalú coaching-folyamat nagyban hozzájárult ahhoz, hogy felülkerekedjem a problémáimon, meglássam, tudatosítsam magamban a helyes irányt. Megnövekedett önbizalommal, vállaltam és kaptam ismét munkát, és illeszkedtem be az új környezetbe!
A kezdetekkor kitűzött legfontosabb célomat Rita segítségével tehát elértem!
Bár most is jócskán vannak nehézségek, és gyakran "birkózom" a régi, berögződött szokásaimmal, tulajdonságaimmal, igyekszem kontrollálni azokat. Most új célok várnak rám, és bizakodva, izgatottan állok a kihívások elé!
Tiszta szívből kívánok másoknak is hasonló szemléletváltozást!
Köszönöm, Rita! :)"


2011. szeptember 20.
Zoltán a következőket írta, levelével jócskán zavarba is hozott....


"Munkahelyváltás előtt állok, melyet az önbizalomhiányom és egyes munkahatékonysági problémáim erősen hátráltatnak, ezért szakemberhez fordultam. Ritát egy korábbi munkakapcsolat révén ismertem meg, így mikor coach-ot kerestem, egyértelmű volt, hogy hozzá forduljak. Nagyon figyelmesen és konstruktívan viszonyult a feladathoz és a már korábban ismert hatalmas lelkesedéssel állt a munkához. Foglalkozásaink során rengeteg érdekességet tudtam meg magamról, hogy a munkámban mivel szeretek foglalkozni, hogy milyen feladatokban és feladatkörökben érzem jól magam, vagy a mindennapi viselkedésem milyen alapok/mérföldkövek mentén alakul, stb. Mindezt ráadásul úgy, hogy ő jóformán csak kérdezett, ezzel finoman irányítva a közös kutatást és a megoldáskeresést. Hátborzongatóan izgalmas felfedezések ezek, melyeket úgy gondolom, érdemes mindenkinek megélni.

Rita minden foglalkozásának megvan a maga sturktúrája, ami sok esetben számomra akkor és ott nem is vált nyilvánvalóvá,csupán a foglalkozások után kapott összefoglalóból derült ki, melyek olvasása egyfelől a beszélgetések felidézéséül, másfelől a nyert tapasztalatok elmélyítéséül szolgált.Ezen összefoglalók is alátámasztották azt az érzést, ami minden foglalkozás során érezhető volt számomra, hogy arra az egy-másfél órára csak én vagyok a téma, csak az én gondolataim és kérdéseim a legfontosabbak.A Ritával való beszélgetések ugyanakkor elgondolkodtató és tanulságos társalgások, melyeket hetekkel később is jó volt feleleveníteni. A levél elején említett problémám megoldásának útján sokat haladtunk. Nem állíthatom, hogy a kitűzött célt maradéktalanul elértem, de Rita révén tudom, merre és miként kell fejlődnöm, és nagyon fontos, hogy tudom: ő számomra egy bármikor rendelkezésre álló, megbízható, bizalmas segítőtárs ebben."


2011. június 3.
Edittel azon dolgoztunk, hogy önbizalommal és bátran merje megvalósítani álmát, egy kézműves szappanműhelyt. Ezt az ajánlást küldte nekem:

"Ami a coachingban nagyon megfogott és tetszik, az a személyre szabottsága. A coaching alkalmak témáit az adta, ami engem aktuálisan foglalkoztatott, legyen ez munka, életcél, vagy magánéleti kérdés. Rita kérdez, én hangosan gondolkodom, belső vitákat folytatok magammal, majd kiderül számomra, mi lehet a nekem tetsző megoldás, mik az alternatívák. A választ nem mástól kapom, magam adom magamnak. Amiben sokat segít nekem Rita, hogy tanulok gondolkodni, a problémákat feladatként, kihívásként megélni. A gondolkodás olyan módját mutatja meg nekem, ami tudatosabbá, kiegyensúlyozottabbá tesz.
És igen, önbizalmat ad."

 

komment

süti beállítások módosítása