HTML

Bemutatkozás

Örvényesi Rita marketing coach vagyok. Marketing-folyamatokat és szervezeteket támogatok egyéni és team-cochinggal. Erős, megbízható, gyakorlatias és a kihívásokat kedvelő coachként hatékony és megtérülő coaching folyamatokra törekszem.

Bővebben »

Munkamódszerem

A Verto elnevezés a latin "vertere" szóból származik. A jelentése fordul. A Verto Coaching nevéhez hűen arra törekszem, hogy fordulatot hozzak a coaching-partner életébe. Tudatos emberi és munkakapcsolatot felépítve, együtt gondolkozva, odafigyelve inspirálom, katalizálom őt saját, rejtett képességeinek, készségeinek feltárására, fejlesztésére.

Bővebben»

Önismret

"Lassan haladok, de sohasem hátrafelé." Abraham Lincoln szavai mindannyiunk számára biztatást jelenthetnek. Az önismeret útján elindulni nehéz csak, kezdetben lassan lépegetünk, bizonytalanul és félve ismerkedünk saját érzelmeinkkel, gondolatainkkal. Ahogy haladunk előre, egyre többet és többet szeretnénk tudni magunkról, s megértjük, hogy az önismereti vizsgálódás egész életünkön át tart.

Kreatív reklámok és az időprés 2.

2011.06.17. 07:43

Szerdai írásom folytatása a reklámügynökségi folyamatok időgazdálkodásáról:
 
Miután az időgazdálkodás és időprés kérdése minden szervezet eredményességét befolyásoló tényező, a legtöbb cég alkalmat nyújt munkatársainak egy-egy időgazdálkodási tréningen történő részvételre.
 
 
A tréningen a résztvevők megismerkednek a célkijelölés, a tevékenységlista vagy a prioritások unalmas világával. Biztatást kapnak a proaktivitásra, a tervezésre és a jobb munkaszervezésre. Érkeznek használható megoldási javaslatok a halogatások vagy a kellemetlen feladatok, esetleg a munkafolyamatot folytonosan félbeszakítók kezelésére.
 
A vezetők a tréningeken tanulnak a delegálásról és a hatékonyságról. Megtalálják a mindennapi időrablókat, a felesleges tevékenységeket vagy a kommunikációs hibákat. Néha a tréningek kitérnek a stressz vagy a motiváció hiányának hatásaira is. A tréningek hatása vitathatatlan. Tény, hogy az egyes munkatársak által elsajátítható és alkalmazható eszköztárat nyújtanak.
 
De mi történik a csapat egészével? A tematikus tréningek, mint például az időgazdálkodás, figyelmen kívül hagyja a csapatot.
 
Milyen lehetőségek állnak egy coach előtt a csapat támogatására?
 
Nézzük, kik vesznek részt a munkában. A megbízóval való kapcsolattartás a vezető ügyfél-kapcsolattartó és asszisztenseinek feladata. A csapatban dolgoznak ötletemberek, ők a kreatívok. A szövegírók és grafikusok, online grafikusok az ötletek formába öntésén dolgoznak. A rádiós és televíziós csapatok hangot, színészt, zenét keresnek, miközben az ajánlatírók igyekeznek minden költséget pontosan rögzíteni és előjelezni. Közben természetesen egyeztetnek a jogászokkal a jogdíjak és szerzői jogok ügyében. A piackutatók szorgalmasan kutatják a fogyasztók igényeit, elemzik a megbízótól kapott kutatási eredményeket és vizsgálják a versenytársak tevékenységét. Vannak munkatársak, akik nemzetközi példákat gyűjtenek. A rövid időbe gyakran bele kell férnie még a kialakított kreatív koncepciók előzetes mélyinterjús vagy fókuszcsoportos kutatásának is a végleges kidolgozás előtt…
 
Óriási csapat, szerteágazó feladatok, melyek mégis bonyolult összefüggésben vannak. Függnek egymástól, de részben egymásra is épülnek. A csapat csak tökéletes összhangban képes működni. A stressz, a fokozott kreatív igénybevétel és az időprés minden apró konfliktust vagy gyengeséget felerősít. Úgy vélem, hogy egy coach eredményesen tudja támogatni és felkészíteni a csapatot az ilyen kihívásokra.
 
A cikksorozat utolsó része hétfőn következik.

komment

Címkék: marketing reklám idő időgazdálkodás coaching coach reklámügynökség marketing coach

süti beállítások módosítása