HTML

Bemutatkozás

Örvényesi Rita marketing coach vagyok. Marketing-folyamatokat és szervezeteket támogatok egyéni és team-cochinggal. Erős, megbízható, gyakorlatias és a kihívásokat kedvelő coachként hatékony és megtérülő coaching folyamatokra törekszem.

Bővebben »

Munkamódszerem

A Verto elnevezés a latin "vertere" szóból származik. A jelentése fordul. A Verto Coaching nevéhez hűen arra törekszem, hogy fordulatot hozzak a coaching-partner életébe. Tudatos emberi és munkakapcsolatot felépítve, együtt gondolkozva, odafigyelve inspirálom, katalizálom őt saját, rejtett képességeinek, készségeinek feltárására, fejlesztésére.

Bővebben»

Önismret

"Lassan haladok, de sohasem hátrafelé." Abraham Lincoln szavai mindannyiunk számára biztatást jelenthetnek. Az önismeret útján elindulni nehéz csak, kezdetben lassan lépegetünk, bizonytalanul és félve ismerkedünk saját érzelmeinkkel, gondolatainkkal. Ahogy haladunk előre, egyre többet és többet szeretnénk tudni magunkról, s megértjük, hogy az önismereti vizsgálódás egész életünkön át tart.

Amihez kedvem van!

2011.11.08. 20:25

"A sikeres ember az, aki reggel felkel, este lefekszik, és közben azt csinálja, amihez kedve van."

(Bob Dylan)

 

A fenti meghatározás szerint a tegnapi napom a tökéletes siker volt! Reggeltől estig tettem a dolgom, s egy percig sem gondoltam, hogy felesleges vagy mások számára értéktelen lenne a munkám. Délután ötkor viszont olyan programom kezdődött, mely re hosszan készültem és óriási kihívást jelentett.

 

A SINOSZ (Siketek és Nagyothallók Országos Szövetsége) csapatépítő estjén voltam vendég. Az a megtiszteltetés ért, hogy én vezethettem a két órás programot. Nehéz dolgom volt, mert nem tudtuk előre, hogy mennyien jönnek majd el, s hogy pontosan kik vesznek majd részt. Így azután húsz nagyon kedves és lelkes, társaságot kereső és kedvelő emberrel töltöttem az estét. Voltak idősek és fiatalok, diplomások és nyugdíjasok, számomra mindannyian ismeretlenek.

A bemutatkozás és ismerkedés során sikerült megteremteni a meghallgatás, az egymásra figyelés összhangját. Érdekes volt megtapasztalni, hogy a halló világ elfogadását várók  mennyire kevéssé empatikusak egymással. Türelmesen kísértem a beszélgetést, óvatosan terelgetve mindenkit, hogy a másik felé fordulva ügyeljünk  egymás mondandójára. Fél óra elteltével olyan légkört sikerült teremteni, hogy immár csoportok dolgoztak közösen asszociációs feladatokon. A flip chart megtelt jobbnál jobb gondolatokkal, meglátásokkal. Remélem, hogy ezek jó alapot szolgáltatnak majd a továbbgondolkodáshoz és új utak kereséséhez.

A program végén - levezetésként - közös alkotásra hívtam a jelenlevőket. Négy montázs-plakát készült: bennük van a lelkesedés, az öröm, az összetartozás.

Már alig várom, hogy mikor megyek legközelebb !

Utóirat: A képet azért választottam, mert a tegnapi estén valaki nagyon szellemesen úgy asszociált az ibolyákra, hogy ők jellemzik a sok kis tagot a SINOSZ-ban.

Köszönet Audeo-nak a bejegyzésért itt.

komment

Címkék: empátia elfogadás coaching nagyothalló coach sinosz

süti beállítások módosítása