E coaching-modell kidolgozója Mitchell Axelrod. A modell a sikerre, a siker elérésére helyezi a hangsúlyt. Innen szárzmazik a modell elnevezése is. A modell egy kitűzött cél eléréséhez több opciót is megenged, kísérleti, kipróbáláson alapuló módszerrel halad, szükség esetén változtat, új irányba indul. Ezt a modellt az ötletekre nyitott, kísérletező vállalati kultúrákban lehet sikerrel alkalmazni.
R (Result) = eredmény. A modell kiindulópontja az elérni kívánt eredmény meghatározása. Tudnunk kell, honnan hova haladunk.
A (Aciton) = cselekvés. A második pont a cél meghatározása után a tettek kidolgozása és végrehajtása. Csak akkor érhetők el a kitűzött célok, ha cselekszünk érte.
M (Measure) = mérés. A célok eléréséhez, a tettek végrehajtásához mérésekre van szükségünk, mert ezek segítenek meghatározni, hogy a cselekvésünk megfelelő irányban hald-e. Nem más ez, mint a mindennapi tettek folyamatos felülvizsgálata.
M (Modify) = módosítás, változtatás. Az első pont akkor hajtható végre, ha van erőnk változni, változtatni. Szükséges a szándék, az akarat. Ismernünk kell, hogy mit és hogyan kell elvégezni a cél eléréséhez, tudnunk kell, hogy min és hogyan, mikor kell változtatni tetteinket, életünkön. Miben kell önmagunknak változni, mihez kell alkalmazkodnunk, mit kell elfogadnunk.