HTML

Bemutatkozás

Örvényesi Rita marketing coach vagyok. Marketing-folyamatokat és szervezeteket támogatok egyéni és team-cochinggal. Erős, megbízható, gyakorlatias és a kihívásokat kedvelő coachként hatékony és megtérülő coaching folyamatokra törekszem.

Bővebben »

Munkamódszerem

A Verto elnevezés a latin "vertere" szóból származik. A jelentése fordul. A Verto Coaching nevéhez hűen arra törekszem, hogy fordulatot hozzak a coaching-partner életébe. Tudatos emberi és munkakapcsolatot felépítve, együtt gondolkozva, odafigyelve inspirálom, katalizálom őt saját, rejtett képességeinek, készségeinek feltárására, fejlesztésére.

Bővebben»

Önismret

"Lassan haladok, de sohasem hátrafelé." Abraham Lincoln szavai mindannyiunk számára biztatást jelenthetnek. Az önismeret útján elindulni nehéz csak, kezdetben lassan lépegetünk, bizonytalanul és félve ismerkedünk saját érzelmeinkkel, gondolatainkkal. Ahogy haladunk előre, egyre többet és többet szeretnénk tudni magunkról, s megértjük, hogy az önismereti vizsgálódás egész életünkön át tart.

Alex Wipperfürth: Eltérített márkák

2011.06.10. 13:24

A profi marketingesként dolgozó San Francisco-i szerző kötete a HVG Könyvek kiadásában jelent meg. Nem hagyományos marketing szakkönyv. Mint alcíme is mutatja, a marketingmentes marketingről szól.

A szerző rámutat arra, hogy a marketingesek "stabil kapaszkodói" ugyan megvannak (márkaépítés, kapcsolat a fogyasztó és a márka között és a márkával kapcsolatos imázs köré épített reklámstratégia), de új utak és lehetőségek is nyílnak a piacokon.

Példákon és konkrét márkák sikertörténetein át mutatja be, hogy miként tud együttműködni a marketing a fogyasztókkal még abban az esetben is, ha a célközönség elutasítja a marketinget. A harsány és tolakodó reklámokat egyre többen utasítják el. Mostanra a vevő diktál, hiába sok kreatív és ötlet. A szerző által brand hijackingnek nevezett folyamat - a márka kisajátítása - nem más, mint a vásárlók azonosulása a termékkel. A fogyasztók azt várják, hogy legyen részük a márka jelentésének és az általa megtestesített értékeknek, érzéseknek kialakításában, meghatározásában.

A folyamat természetesen összehangolt, tudatos marketinglépések sorozata, egyfajta új, átgondolt stratégia.

Többet el sem árulok, jó olvasást kívánok!

 

 

 

 

 

Címkék: marketing reklám könyv könyvajánló lehetőség márka marketinges márkaépítés imázs