HTML

Bemutatkozás

Örvényesi Rita marketing coach vagyok. Marketing-folyamatokat és szervezeteket támogatok egyéni és team-cochinggal. Erős, megbízható, gyakorlatias és a kihívásokat kedvelő coachként hatékony és megtérülő coaching folyamatokra törekszem.

Bővebben »

Munkamódszerem

A Verto elnevezés a latin "vertere" szóból származik. A jelentése fordul. A Verto Coaching nevéhez hűen arra törekszem, hogy fordulatot hozzak a coaching-partner életébe. Tudatos emberi és munkakapcsolatot felépítve, együtt gondolkozva, odafigyelve inspirálom, katalizálom őt saját, rejtett képességeinek, készségeinek feltárására, fejlesztésére.

Bővebben»

Önismret

"Lassan haladok, de sohasem hátrafelé." Abraham Lincoln szavai mindannyiunk számára biztatást jelenthetnek. Az önismeret útján elindulni nehéz csak, kezdetben lassan lépegetünk, bizonytalanul és félve ismerkedünk saját érzelmeinkkel, gondolatainkkal. Ahogy haladunk előre, egyre többet és többet szeretnénk tudni magunkról, s megértjük, hogy az önismereti vizsgálódás egész életünkön át tart.

Egyéni fejlesztés - a coaching motivációs szerepe

2011.02.27. 09:22

Ismét saját példát hozok a mai írásban:  meggyőződésem, és tapasztalásom, hogy a coaching olyan személyes és munkakapcsolat, mely  kíséri és támogatja az egyén fejlődését, tanulást, tapasztalást.

Cégtulajdonosi vagy vezetői szemmel nézve pedig remek motivációs eszköz. Jól esik, mint nyári estén egy jéghideg mojito: frissít, kicsit elvarázsol, édes és egyszerre fanyar, felüdít, mégis megnyugtató.

A történetem:
A coachingot annak idején magam kértem egy éves értékelő megbeszélés alkalmával. A főnökömtől csak dicséretet és elismerést hallottam, de a beszélgetés végén közölte, hogy sajnos a gazdasági helyzetre való tekintettel ennél magasabb fizetést nem tud adni. Gyorsan kiderült az is, hogy az akkorinál magasabb kategóriájú cégautót sem kaphatok, hiszen a multiknál igen szigorú előírások kategorizálják az autókat is. Kértem hát a csapatomnak tréninget, tanfolyamot és magamnak coachingot. Megértő fülekre találtam: abban az évben volt csapatépítő tréning, szakirányú tanfolyamok, konfliktuskezelés, időgazdálkodás-tréning. Azt viszont nem is sejtettem, hogy az a 20 órányi coaching a közvetlen  munkámra gyakorolt jó hatása mellett hosszú távon is micsoda óriási változásokat indít el az életemben. Új személyes célokra leltem, elkezdtem önismerettel foglalkozni és tanulni.

Azóta persze tudom, hogy a magasabb fizetés, a természetbeni juttatások csak higiénés feltételei a munkavégzésnek. A valódi motiváció az egyén önmegvalósításra, alkotásra és elismerésre való törekvését támogatja.

Gondolt már Ön arra, hogy munkatársait képzésekkel, fejlesztéssel vagy akár coachinggal motiválja?

komment

Címkék: személyes motiváció önismeret coaching coach

süti beállítások módosítása