HTML

Bemutatkozás

Örvényesi Rita marketing coach vagyok. Marketing-folyamatokat és szervezeteket támogatok egyéni és team-cochinggal. Erős, megbízható, gyakorlatias és a kihívásokat kedvelő coachként hatékony és megtérülő coaching folyamatokra törekszem.

Bővebben »

Munkamódszerem

A Verto elnevezés a latin "vertere" szóból származik. A jelentése fordul. A Verto Coaching nevéhez hűen arra törekszem, hogy fordulatot hozzak a coaching-partner életébe. Tudatos emberi és munkakapcsolatot felépítve, együtt gondolkozva, odafigyelve inspirálom, katalizálom őt saját, rejtett képességeinek, készségeinek feltárására, fejlesztésére.

Bővebben»

Önismret

"Lassan haladok, de sohasem hátrafelé." Abraham Lincoln szavai mindannyiunk számára biztatást jelenthetnek. Az önismeret útján elindulni nehéz csak, kezdetben lassan lépegetünk, bizonytalanul és félve ismerkedünk saját érzelmeinkkel, gondolatainkkal. Ahogy haladunk előre, egyre többet és többet szeretnénk tudni magunkról, s megértjük, hogy az önismereti vizsgálódás egész életünkön át tart.

Személyes élményem egy női csoportos foglalkozásról

2011.03.04. 20:28

Tegnap este részt vettem egy izgalmas beszélgetésben, melyet munkába visszatérő édesanyák részvételével szervezett az ismert kommunikációs szakember és personal branding szakértő, Molnár-Bánffy Kata. Kettős szemmel néztem, hallgattam és éltem meg azt a másfél órát, s közben még a jelen levő kamerától is el tudtam feledkezni. A jelen levő anyukák pillanatok alatt egymásra hangolódtak: a közös örömök és gondok, feladatok, problémák szellemi közösséget teremtettek. A nők spirituális közösségének léte vagy nem léte  számos kutatás és vita tárgya. Hiszek abban, hogy a nők képesek egymás társaságában feloldódni és az azonos élettapasztalatok, élmények (szülés, gyereknevelés, tánc, gyógyítás stb.) mentén szoros lelki közösséggé szerveződni. Tudom, hogy egy nő  számára az egészséges, teljes és egész érzetéhez az egyes életterületek összhangjára és  a gondolatok-lélek-test egyensúlyára van szükség.

Feloldódtam tegnap én is ebben a szellemi közösségben és visszaigazolást kaptam arról, hogy jó úton járok. Megnyugtató volt számomra, hogy mások is keresik az utakat, lehetőségeket. Az anya, a feleség, a szakember, a kreatív nő, a NŐ szerepeinek összehangolása, kiegyensúlyozása másoknak sem könnyű feladat.

Coachként megerősítést kaptam arról, amit már régebben ösztönösen is megfogalmaztam magamban: a nők vezetői, munkahelyi gondjai mögött ellentmondásos érzelmek, komplexusok, lelkiismereti problémák, szerepekkel való azonosulás, elfogadás és megértés  bonyolult összefüggései állhatnak.

További cikkek:

Női szerepek -az és/vagy kérdése
Karrier női módra
HVG - Női karrier és anyaság

komment

Címkék: szerep karrier pszichológia megértés anyaság elfogadás coaching spiritualitás coach

süti beállítások módosítása