Ez a modell is a coachingfolyamatra vonatkozik.
L (Learning) azaz tanulás. A coach feladata a tanulás feltételeinek biztosítása és fenntartása.
A (Assessing) azaz áttekintés, felülvizsgálat, értékelés. Ez az információgyűjtés szakasza. A folyamat során minden információ és visszajelzés fontos. Az ügyfél véleménye, a 180/360 fokos értékelés eredményei, teszteredmények, stb.
S (Strory-making) azaz a történet megalkotása. A coach ekkor már többféle irányt, lehetőséget, változatot lát, mely az ügyfél feljesztésének folyamatát, célját tartalmazza.
E (Enabling) azaz mérlegelés, elmozdítás. A támogató, segítő és hátráltató tényezők számbavétele.
R (Reframing) azaz újrakeretezés, szerkesztés. Ez a folyamatnak a változásokra koncentráló része, ekkor történnek a coachingfolyamat szempontjából legfontosabb interakciók.