HTML

Bemutatkozás

Örvényesi Rita marketing coach vagyok. Marketing-folyamatokat és szervezeteket támogatok egyéni és team-cochinggal. Erős, megbízható, gyakorlatias és a kihívásokat kedvelő coachként hatékony és megtérülő coaching folyamatokra törekszem.

Bővebben »

Munkamódszerem

A Verto elnevezés a latin "vertere" szóból származik. A jelentése fordul. A Verto Coaching nevéhez hűen arra törekszem, hogy fordulatot hozzak a coaching-partner életébe. Tudatos emberi és munkakapcsolatot felépítve, együtt gondolkozva, odafigyelve inspirálom, katalizálom őt saját, rejtett képességeinek, készségeinek feltárására, fejlesztésére.

Bővebben»

Önismret

"Lassan haladok, de sohasem hátrafelé." Abraham Lincoln szavai mindannyiunk számára biztatást jelenthetnek. Az önismeret útján elindulni nehéz csak, kezdetben lassan lépegetünk, bizonytalanul és félve ismerkedünk saját érzelmeinkkel, gondolatainkkal. Ahogy haladunk előre, egyre többet és többet szeretnénk tudni magunkról, s megértjük, hogy az önismereti vizsgálódás egész életünkön át tart.

Személyes beszámoló a kavicsokról

2011.06.08. 07:25

Van egy kis ládikám. Egyszerű fadoboz, mégis megszerettem. Kirándulásokról magammal hozott kavicsokat tartok benne, a legtöbbjéről pontosan tudom, hol és mikor gyűjtöttem.

Egy csendes, kivételesen magányos és gondolkodós délutánon azzal szórakoztattam magam, hogy kitaláltam, melyik kavics vagyok én. Igyekeztem pontosan megfogalmazni, hogy melyik kőben mi tetszik. A mérete, a színe, a tapintása, a formája. Azután kikötöttem egy törött, kívülről semmitmondóan szürke darab mellett. Ahogy rásütött a nap, láthatóvá vált benne a sok vékony és finom réteg és csillogott a fényben...

A kavicsos dobozomat azóta minden első coaching-ülésre magammal viszem. A lezárt ládikát mindenki izgalmasnak találja és kezdetben bátortalanul, majd egyre kíváncsibban kezdi pakolgatni a köveket. Miután elhangzik a kérdés - " Melyik kavics vagy te?" - a coaching-partner egyre inkább elmélyül gondolataiban. Kezdi önmagának is megfogalmazni, hogy ki ő és milyen szerepeket tölt be az életében, hol és milyen helyet foglal el a családban, a munkahelyen. Innen már könnyű továbblépnie a gondolatok útján ...

komment

Címkék: szerep pszichológia önismeret coaching kavics coach

süti beállítások módosítása